wilmarobertsson

Direktlänk till inlägg 3 januari 2014

Fredag

Av Wilma Robertsson - 3 januari 2014 17:56

Är det inte sjukt härligt med fredag? eftersom att det är jullov för mig så håller jag inte alls koll på vilken dag det är. Jag hade ingen aning om att det var fredag imorse när jag vaknade. 
Idag har jag vart i köpcentret med mamma och storebror. Vi åt lunch på "Mamdame", där åt jag en jätte god Ceasar sallad.  Sen gick vi runt i affärer och kollade. Jag kände inte för att shoppa så mycket idag med jag var inne på kicks och köpte nagellacksborttagning och sen var jag inne på coop och köpte tuggumin. Jag älskar tuggumin! Är typ beroende av det. 

Pink



 
 
Reseblogg

Reseblogg

3 januari 2014 23:51

kram på dig wilma! Du skriver verkligen en jättebra blogg. En polare till mig länkade den via facebook för ett tag sedan och nu följer jag din blogg varje dag efter jobbet. Kan lixom inte låta bli :-) Du uttrycker dig på ett väldigt unikt sätt. Jag skriver själv en reseblogg om Kina, inte riktigt samma tema som du kanske ;-)

Fortsätt skriva! Kram <3

/Andreas

http://killensomdrog.se

Wilma Robertsson

4 januari 2014 13:38

Tack så mycket:) Det bli roligare att skriva när man vet att det finns personer som verkligen läser det och tycker om det:) Ja, jag har läst din blogg, det är inte varje dag man läser en blogg om en kille som jobbar i Kina, så det är jätte kul att läsa:)

Kram
Wilma

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Wilma Robertsson - 21 januari 2014 12:39

Eftersom att jag målar mina naglar väldigt mycket så är det lätt att naglarna tillslut bli missfärgade. Då är det bästa att gån utan nagellack under en vecka. Jag vet, det är jätte svårt men Ibland kan det vara bra för naglarna. Under den veckan ska ...

Av Wilma Robertsson - 14 januari 2014 17:55

Om ni har läst mina tidigare inlägg så vet ni att jag älskar gurka och nyss när jag såg att vi hade gurka hemma så vart jag sjukt glad. Så just nu sitter jag och äter gurka och det är super gott! ...

Av Wilma Robertsson - 13 januari 2014 13:46


  Letar du efter bra smycken så tycker jag verkligen att du ska besöka cocoo.se . Dem har sjukt fina smycken och jag rekomenderar sidan verkligen. Här på bilden ser du några av mina favoriter från sidan men jag tycker verkligen att du ska gå in oc...

Av Wilma Robertsson - 10 januari 2014 22:21

Det är nog många som har dålig självkänsla, och det borde inte någon ha. Jag har själv dålig självkänsla så jag kan inte ge nå tips på hur man kan få bätte självkänsla. Jag hade inte dålig självkänsla förs jag gick i 5. Det var då jag börja höra alla...

Av Wilma Robertsson - 8 januari 2014 15:58

Idag började skolan igen, det var faktiskt helt okej. Kul att träffa alla klasskamrater igen. Lektionerna var som vanligt. Först Svenska, franska, engelska, idrott och sen var det lunch. Efter det hade i sista lektionen som var NO. Vi kallar alltid O...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards