wilmarobertsson

Alla inlägg den 3 januari 2014

Av Wilma Robertsson - 3 januari 2014 17:56

Är det inte sjukt härligt med fredag? eftersom att det är jullov för mig så håller jag inte alls koll på vilken dag det är. Jag hade ingen aning om att det var fredag imorse när jag vaknade. 
Idag har jag vart i köpcentret med mamma och storebror. Vi åt lunch på "Mamdame", där åt jag en jätte god Ceasar sallad.  Sen gick vi runt i affärer och kollade. Jag kände inte för att shoppa så mycket idag med jag var inne på kicks och köpte nagellacksborttagning och sen var jag inne på coop och köpte tuggumin. Jag älskar tuggumin! Är typ beroende av det. 

Pink



Av Wilma Robertsson - 3 januari 2014 13:23

Tycker ni att det är viktigt med utseende? Jag är faktiskt en sån person som inte går på utseende. Du vet när man ser en person och man tänker så här "jag skulle aldrig kunna vara vän med henne/honom". Så tänkte jag en gång men nu är den personen en av mina närmsta vänner. Jag tycker det är helt sjukt att vi människor är så utseende fixerade. Men det är ju inte så att man bara går och säger att en viss person inte passar in, utan man tänker på hur man själv ser ut. Dem flesta personer har nog någonting som dem så gärna skulle vilja ändra på sin kropp, när man kollar i modetidningar och tänker "varför ser inte jag ut så där" men också tänker man att man inte ska tänka så men man gör det ändå för det är så svårt att undvika. 
Men skulle du sitta på stan en hel dag och kolla på alla som går förbi så skulle du inte se många som ser ut som dem i tidningen, "perfekta" som dem säger. Hur många människor finns det egentligen som är helt "perfekta"? Ingen. Alla har sitt eget utseende som gör att dem är fina på sitt eget sett, har man ett fint hjärta så bli utsidan automatiskt fin


Av Wilma Robertsson - 3 januari 2014 11:29

Vad har du för insperation när du ska träna? Du kanske inte blir inspererad av något alls eller du kanske inte ens tränar. Jag är ingen person som tycker om att åka till ett gym för att träna. Jag tycker om att gå ut och gå. Jag har en hund så det blir oftast att jag och min bror går ut med honom på kvällen. Jag och min familj bor ute på landet och jag älskar det här ute. Nära skogen och havet. Havet är nog det bästa stället man kan vara på, iallafall på sommaren. Då känner man den här härliga havsdoften. 
När man tränar så tycker jag att man ska ha snygga träningskläder. Det blir oftast min insperation till at träna. Att ha snygga träningskläder. Men sen så tycker jag bara att det är härligt att gå ut och gå ändå. 
Äta nyttigt? Jag tycker nyttigt är gott. Men jag är inte så förtjust i godis. Jag har en favorit att äta, som många tycker är konstigt att jag säger just det, men det är gurka. Jag tycker att gurka är så otroligt gott och det är någonting jag skulle kunna äta när som helst. När jag är på stan och ska äta något till lunch så brukar jag gå till Wayne's Coffee och köpa en av dems sallader. Salladerna där är otroligt goda. 
Träna behöver inte bara vara tråkigt. Man kan hitta på massa roliga saker. Jag har bra kondition, men när jag ska ut och springa så blir jag trött på en gång. Det är bara för att jag tycker det är så otroligt tråkigt. Dansa tycker jag är kul. Om ni har Just Dance som jag har på Wii så vet ni att det finns något där som heter "Just Sweat" . Det brukar jag köra och jag kan köra det hur länge som helst utan att bli trött. Eller inte hur länge som helst, men länge. Dansa sägs vara en otroligt bra träning och det är otroligt kul. Men alla har ju olika intressen så vissa tycker nog om att gå ut och springa i en timme typ. Men det är ingenting jag själv väljer. 
Yoga är någonting jag också tycker om. Jag tycker om att vara smidig och det är väldigt lungnande. Igår sa min bror "Yoga är väll ingen träning" men jo, det är det. Yoga ger dig muskler, yoga handlar mycket om balans och muskler. Det är någonting jag tycker att man ska prova. När man har kört yoga så känner man sig avslappnad och det är en otroligt skön känsla. 

Fitness

Fitness Motivation | via Tumblr - image #1156359 by nastty on <a href=Favim.com" />



Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards