wilmarobertsson

Alla inlägg den 10 januari 2014

Av Wilma Robertsson - 10 januari 2014 22:21

Det är nog många som har dålig självkänsla, och det borde inte någon ha. Jag har själv dålig självkänsla så jag kan inte ge nå tips på hur man kan få bätte självkänsla. Jag hade inte dålig självkänsla förs jag gick i 5. Det var då jag börja höra alla tjejer säga att, dem var för tjocka eller att dem hade för stor näsa eller något sånt och det var då jag själv började tänka på det. Det var då jag började tänka på allt som jag tyckte var fel på mig själv, och det jag tyckte var fel då, tycker jag fortfarande är fel.

Jag är så otroligt dålig på att ta emot komplimanger. Självklart blir man glad när någon säger en komplimang till en men samtidigt tycker jag inte om att få komplimanger. Bara för att det känns som att dem ljuger för att vara snälla eller inte vill såra mina känslor. Men det är ju igentligen inte dem som sårar mina känslor, jag vet inte om du kanske blir mobbad eller om någon är elak mot dig. Men jag sårar mina egna känslor utan att jag tänker på det. Jag säger saker jag inte tycker om om mig själv, och det är inte det jag borde tänka på. Jag borde tänka på sakerna jag tycker om med mig själv istället. Nu tänker nog vissa "men jag tycker inte om någonting om mig själv". Men ställer du dig framför spegeln så looovar jag att du hittar något som du tycker om. 
Självklart handlar inte allt om utseendet, utan också om det inre. Jag tänker alltid att har du ett fint hjärta så är hela du fin. 

Tro på dig själv, tror du på dig själv är allt möjligt♥

Wilma

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2 3 4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Januari 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards